.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتلی در ساری پای چوبه‌دار بخشیده شد
یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز دوشنبه با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش خانواده از پای چوبه دار بخشیده شد.
قاتلی در ساری پای چوبه‌دار بخشیده شد

شمال نیوز: داد گستری مازندران اعلام کرد که یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز دوشنبه با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان  ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش خانواده از پای چوبه دار بخشیده شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران ، این زندانی رهایی یافته از مرگ سال ۱۳۹۶  درپی اختلافات مالی به اتهام قتل عمد به زندان شهرستان ساری معرفی و پرونده او پس از رسیدگی در دادگاه کیفری  استان و قطعیت آن دردیوان عالی کشور، منجر به صدور حکم قصاص شد.
حکم قصاص این مجرم قرار بود صبح امروز به اجرا در بیاید که در محل اجرای حکم با تلاش بی‌ وقفه و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف و مذاکرات به عمل آمده با خانواده مقتول در نهایت منجر به اعلام رضایت اولیای دم شد و محکوم به قصاص ازاعدام رهایی یافت.

طبق آمار رسمی دادگستری مازندران در نیمه نخست سال جاری با تلاش ، رایزنی وپیگیری‌های دستگاه قضایی بویژه اعضای شورای حل اختلاف و با کسب رضایت از اولیای دم ، ۱۳ محکوم به قصاص از اجرای حکم رهایی یافتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.